tisdag 21 januari 2014

Dag 21

Nu känns squatsen kan ni tro !!!!
vägde o mätte mig igår , - 3.3 kg sen dag 1 !!utterligare 2 cm på måtten !!
Nu känns det riktigt kul o motiverande när man ser resultaten ! Kämpar på som ett djur här hemma i vardagsrummet med övningarna , crossmaskinen samt att jag börjat jobba på armarna :)
Feeling good !!
Kvällens middag blev mediterranian fish stew
Du milde så gott det var . Denna lär komma i repris !!


2 port
  • 1 gul lök
  • 2 vitlöksklyftor
  • 1/2 torkad chilli eller 1 tsk chillipulver
  • 2 valfria vita fisk fileér , jag valde pangasus
  • 390 g krossade tomater med chillismak
  • salt
  • peppar
  • persilja
 

 hacka lök och bryn
skär fisken i mindre bitar , salta och peppra
bryn fisken snabbt med löken.
Häll på de krossade tomaterna och låt småputtra på låg värme tills fisken är klar.
Min tog ca 15 min.
Strö över persilja och servera med en grönsallad



näringsvärde per port ( utan sallad )
347 kcal
43 g protein
17 g kolhydrater
3 g fett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar