söndag 12 januari 2014

Dag 12 - vilodag

Vilken härlig känsla när övningarna i klara och man har en vilodag !!
i går gjorde jag 35 armhävningar, 110 squats, 55 situps, 55 crunches, 33 leg raises och 42 sek plankan !
So far so good !!
Tänk att jag skulle bli så här motiverad och fixa hemma träningen ! Crosstrainern hjälper mig mycket. Den bränner fler kalorier än en vanlig prommis för min del.
Jag passade på att köpa hem en julskinka på extrapris !!!
Har skurit upp den och fryst in den i lagom stora portioner åt mig.
Något som är såååå gott att göra är just skinkfräs som jag åt idag !!
Man kan ta de grönsaker man har hemma :)

1 port
100 g strimlad skinka
100 g konserverade champinjoner
100 g grovskuren paprika
100 g tärnad zuccini
25 g strimlad purjolök

Fräs allt i pannan till egen konsistens - själv gillar jag lite hårdare grönsaker :)

202 kcal
24 g protein
1 g kolhydrater
4 g fett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar